Організація доставки обідів, продуктів харчування займає чільне місце в сьогоденні. Насамперед це було спричинене пандемією, яка не давала змоги самостійно виходити за покупками. Отримавши можливість зекономити час на шопінгу, клієнти кафе та ресторанів почали масово робити замовлення на винос. Експерти пророкують, що ринок доставки продуктів в майбутньому зросте ще більше.
Огляд ринку доставки продуктів
Складні умови життя населення значним чином визначені платоспроможністю, можливістю замовляти продукти з доставкою до дверей. Швидкість довозу сьогодні не є визначальною рисою компаній, адже всі працюють на час і з легкістю виконують свої зобов’язання поставки менше, ніж за півгодини після оплати замовлення.
Вартість доставлення є доступною для кожної категорії населення та не являється високою. Тому обираючи кур’єра тієї чи іншої компанії, великої різниці в оплаті послуг не спостерігається.
Що ж є визначальним в виборі служби довозу? Очікувано, що основними вимогами є:
відмова від пластику;
піклування про екологію;
пунктуальність.
Більшість об’єктів, які займаються приготуванням або доставкою їжі, створюють власні кур’єрські служби, яким не потрібно віддавати процент від кожного замовлення. Така політика проводиться багатьма гравцями в фуд сфері, що дозволяє економити власні кошти.
Тенденції ринку доставки продуктів
Сучасні тенденції диктують свої правила гри на ринку продуктової індустрії. Гра за правилами дозволяє не лише залишатися на плаву, але і отримувати високі прибутки. Тому можна вирізнити кілька основних тенденцій, що обумовлюють ситуацію в службах доставляння.
Почала створюватися велика кількість ресторані та кафе з форматом роботи Dark kitchen. Це передбачає повну відсутність посадочних місць в закладі, а онлайн замовлення отримується самим замовником по дорозі додому або на роботу. Така схема побудови діяльності дозволяє значно швидше отримувати дохід. Тому навіть ресторани з історією запроваджують таку практику.
Іншим нововведенням є доставка збалансованого та підібраного харчування, яке головним чином спрямоване на детоксикацію, схуднення або набір м’язової маси. Міжнародний курс на здоровий спосіб життя поставив визначені вимоги до правильного прийому їжі, готувати яку часто не вистачає часу. Тому виникають компанії, які спеціалізуються саме на такому виді діяльності з формування меню, налаштованого під кожного клієнта індивідуально.
Третьою визначальною рисою доставки є користування еко-доставкою в стилі ZERO WASTE, що передбачає повну відмову від одноразового посуду та використання багаторазових контейнерів. Це дозволяє значно скоротити кількість відходів та зберегти нашу планету.
Особливості розвитку
Визначальними тенденціями розвитку доставки продуктів є саме екологічність та турбота про навколишнє середовище. Пластик вже на протязі багатьох років значно забруднив планету, тому політика екологів та підприємств харчової промисловості спрямована на повне його усунення з ринку.
Формування концепцій створених служб доставок, які спрямовані на задоволення індивідуальних потреб кожної людини, дозволяють не лише вирішувати питання приготування їжі. Турбота про здоров’я та піклування про кожну людину на планет завдяки доставці збалансованого харчування.
В майбутньому людина взагалі зможе повністю відмовитися від відвідування магазинів, адже доставка майбутнього дозволить отримувати не лише продукти харчування, але й повноцінні страви для діабетичного харчування чи спортивного спрямування.
Джерело: https://newfood.media/2022/01/27/dostavky-izhi-tendentsii-sekrety-fishky-maybutnie-rynku-onlayn-dostavky-produktiv/